Elnino Atraksiyon Şarkı sözleri

Elnino
Her gece bi barda gönlüm hovarda 
Gururla söylerim ruhum firarda 
Raks edelim bu gece senle baş başa 
Adamakıllı içelim gülüm çek bi bira 
İçelim açılalım kumsalda toplanalım 
Palavra yok sonrada ateş yakalım 
Yanalım seninle, sarıldım beline 
Dikkat et eline değmesin bi yerime 
Dönüşüm başlasın kafalar gıcır 
Sınırları aşalım hatunlar hazır 
Kor oldu bedenim sana da bu yakışır 
Alev alev ateş geceye yayılır 
Emniyet kapalı, korkma alev almaz 
Bu yaz benim yaz, Elnino durmaz 
İlişkimiz uçuk sebep akıl almaz 
Bal kutusu hazır mı ? Tadayım biraz 

Sakın bana (kıyma) dokunma bu gece 
Atraksiyon var bedenine 
Sakın karşı koyma direnme 
İçkiler benden al eline 

Bu gece çok içtim sakın beni yorma 
Elimde viski giriyorum bara 
Bana viski yaramadı çek bira 
İçelim açılalım sabah olmaz yoksa 
Sınırları aşalım hız % 90 
Bi esmer bi sarışın var mı noksan? 
Arabamda son ses beni dinler herkes 
Diskoya giriyorum geliyorum merkez 
Göz önüne yatanı gör bu kız nankör 
Elnino saldırmaz poponuzu kaldırmaz 
Biçim biçim esmerin hastasıyım o biçim 
Sahte sarışın seni gözüm görmesin 
Katıl bana şekerim belki içeriz 
Boğazı seyreder, gülüp geçeriz 
Hiç önemli değil ben seni seçtim 
Şanslısın bebeğim bu gece seninleyim 

Sakın bana (kıyma) dokunma bu gece 
Atraksiyon var bedenine 
Sakın karşı koyma direnme 
İçkiler benden al eline
Şarkı Sözleri,Elnino Atraksiyon Şarkı Sözü,Elnino Şarkı Sözleri,Elnino Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder