Ebru Gündeş Cumartesi Şarkı sözü

Ebru Gündeş
Kader oyununa nedense alışamadım 
Dileğin beni uçuruma sürüklemek 
Sen o kalbe yeterince yakışmadın 
Acıdan nefes alınca taşar yürek 

Gecemiz ayrı ızdırap 
Günümüz aynı 
Değişen kaderin arzusu 
Dünümüz aynı 
Kaçamak kaçamak aynı zevk 
İşimiz çok zor 
Neden herşeyi küçümsemek 
Herkes imparator 

Benimde süre sorunum var 
Gençliğim gidiyor acelem var 
Uzakta neler arıyorsun 
Hayat bitiyor zamanın dar 

Kader oyununa nedense alışamadım 
Dileğin beni uçuruma sürüklemek 
Sen o kalbe yeterince yakışmadın 
Acıdan nefes alınca taşar yürek. 

Bugün aşkımın sonuncu cumartesi 
O kadar yakın hayata gülümsemek 
Geceden beri unuttum kimin nesi 
Yeni bir güne sabırla bakar yürek .
Şarkı Sözleri,Ebru Gündeş Cumartesi Şarkı Sözü,Ebru Gündeş Şarkı Sözleri,Ebru Gündeş Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder