|
|
Mangodan Haber |
İlk mağazasını 1984 yılında Barselona’daki Passeig de Gràcia’da açmış olan Mango şu anda 105 ülkede 2000′i aşkın mağazaya sahip durumda. Markanın konsepti, en son trendlere uygun kaliteli ürünlerin erişilebilir fiyatlara satılmasına dayanıyor.
Son 15 yıl içerisinde dördüncü kez logo değişikliği yapan Mango, tarzından ve kalitesinden ödün vermiyor.
Gençliğin, dinamizmin markası Mango bakın yeni logosunu nasıl açıklıyor: kendine ait tarz, ferahlık ve kadınsılık gibi markanın değerlerini temsil etmekte olup, mevcut Mango kadınının tarzına uygundur. Zaman içinde daha kalıcı olması ve modanın değişikliklerinden etkilenmemesi için, Mango, logosunun harflerinde görüldüğü üzere bir makinenin parçalarını temel alan ve örneğin “o” harfindeki gibi bir vidanın ucunu temsil eden daha göz alıcı görünümden uzaklaşarak, basit, ılımlı ve eksiksiz bir yazı stilini referans olarak aldı.
0 yorum:
Yorum Gönder