Yusuf Güney Unut Onu Kalbim Şarkı sözü

Yusuf Güney
Akıl almaz, geçilmez karmaşık bir yolda
Yürüdüm, yürüdüm bir baktım
Nerdeyim ben şimdi?

Gittiğin geceyi unutmadım
Daraldım, bunaldım, kendime küstüm
Herşeyden geçtim
Lanet olsun, aşk uzak dursun
Hiçbir sevda senin kadar değerli değil
Başın dik dursun

Bana aşkı haram edip hala gülüyorsa
Küçülmeyi gurur sayıyorsa
Zalimin gönlü oluyorsa
Unut onu kalbim offf
Hayırsızın önde gideniyse
Benden gidip bana dönmediyse
Yalanmış herşey ne dediyse
Unut onu kalbim offf

Gittiğin geceyi unutmadım
Daraldım, bunaldım, kendime küstüm
Herşeyden geçtim
Lanet olsun, aşk uzak dursun
Hiçbir sevda senin kadar değerli değil
Başın dik dursun

Bana aşkı haram edip hala gülüyorsa
Küçülmeyi gurur sayıyorsa
Zalimin gönlü oluyorsa
Unut onu kalbim offf
Hayırsızın önde gideniyse
Benden gidip bana dönmediyse
Yalanmış herşey ne dediyse
Unut onu kalbim offf

Şarkı Sözleri,Yusuf Güney Unut Onu Kalbim Şarkı Sözü,Yusuf Güney Şarkı Sözleri,Yusuf Güney Dinle

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yusuf sen benim kalbimin tam orasinda oturmus bana yasama umudu veriyorsun...cok tesekkur ederim yasamamin tek nedeni sensin...seni seviyorum....jale guney...

resit dedi ki...

zayıflamahapı,
geciktirici sprey,
zayıflama hapı,
sperm hapı

Adsız dedi ki...

ben neşe senin hakkında hangi haberler çıksa inanmam sen çıkıp sevdiğim bu kız dersen inanırım tabi o kız olmak isterim senin resimlerine bir gün bakmasam olmaz seni çok seviyorumherkez bir gün unutur ben yinede seveceğim

Yorum Gönder