Serdar Ortaç Elimle Şarkı Sözü

Serdar Ortaç
Elimle açtım kalbi 
Elimle çizdim aşk 
Bu yaz bütün aşklar erdi 
Senin gene kalbin taş 

Aşkım niye kıskandın 
Hayat acımı bölüşmekten 
Denemekten suçlandım 
Bebeğim niye kızdın çok 
Senin o çile yanaklarına 
Yakışan yok talip çok 

Yaradan seni benim elime 
Günah işleme diye verdi 
İçi dışı gibi açık olana 
Hak edenlere söz verdim 
Uçurun beni göklerde 

Elimle açtım kalbi 
Elimle çizdim aşk 
Bu yaz bütün aşklar erdi 
Senin gene kalbin taş 

Aşkım niye kıskandın 
Hayat acımı bölüşmekten 
Denemekten suçlandım 
Bebeğim niye kızdın çok 
Senin o çile yanaklarına 
Yakışan yok talip çok 

Yaradan seni benim elime 
Günah işleme diye verdi 
İçi dışı gibi açık olana 
Hak edenlere söz verdim 
Uçurun beni göklerde 

Elimle açtım kalbi 
Elimle çizdim aşk 
Bu yaz bütün aşklar erdi 
Senin gene kalbin taş
Şarkı Sözleri,Serdar Ortaç,Serdar Ortaç Elimle Şarkı Sözü,Serdar Ortaç Şarkı Sözleri,Serdar Ortaç Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder